Shoooooooooo bitches!!

  2010-08-18 / 21:55:09 / Britney Spears /
Shoooooooo bitches x)
Ni kan aldrig vad som har hänt idag?


Absolut ingenting, som vanligt, MEN sluta ine läsa, jag har faktist gjort ngt som jag kan skriva om:
Jag har varit och plockat svamp i den mest myggtäta skogen i sverige tror jag, 10000 myggbett! Men vi fick ihop 1 liter -.- och jag hitta faktist 3svampar  JAPP riktigt stolt faktist :) och jag måste bara kasta in en bild på dne sötaste ungen i världen!

När jag tog bilden sa jag :
"Le nu Adam"
Adam: "Jag leeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer"
Dt va när han sa "Leeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer" jag tog kortet xD han bara för söter!

När jag kom hem satte jag mig och kolla på "The last song" med Nathalie, och jag tjöt lika mkt nu som jag gjorde förra gången! Ritkigt bra film!

Och när jag kolla runt lite på twitter och så, slängde Britney upp en bild på henne och Brett från GLEE-photoshooten och jag måste säga att hon ser jättefresh och söt ut, jag diggar att Britney verkligen är back on track på riktigt nu! Men hon är ju Britney Spears vad hade du förväntat dig?

Men nu ska jag hitta på något roligare :) men juste: glöm inte att följa min twitter(@Emelie_w), ni som har dt! Och nu har Nathalie skaffat dt med så följ henne med :) @Nathalie_W





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious