Sommarkrysset :)

  2010-08-08 / 11:24:21 / Ola Svensson /
Nu är jag hemma och har precis vaknat efter att ha kommit hem kl. 1.00 inatt... jag var ju som ni redan vet på sommarkrysset på Gröna Lund igår :) och alla som var där vet hur magiskt dt va! Dt va lätt värt att sitta still på samma plats i ösregn i 6 timmar :D Här kommer kvällen i bilder(mest bilder på Ola), jag är ledsen för den dåliga kvalitén jag va tvungen att ta med mobilen.

Soundcheck och repetioner

Repetitioner....

Genrep...

De skulle banda in inledningen till programmet, men Ola hade gylfen öppen så de va tvungen att banda in en gång till xD

Sommarkrysset LIVE, han är kung, utan att överdriva.... hörde att man va med i tv med??

Gry, henne känner man nästan nu xD efter alla repetioner och snack :P

Dålig bild på Lovestoned..

Efter blev dt autografdags och vid scenen, han var väldigt stressad så jag hann inte snacka så mkt med honom men jag hann tacka för.....

Blomman och autografen :DD

Japp jag fick en blomma av honom med :) under sändnigen, kvällen va helt perfekt....♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious