Nej jag har inte glömt er!

  2010-08-16 / 13:37:48 / Ola Svensson /
Som sagt, nej jag har inte glömt er, men jag har inte kunnat blogga för än idag, min pappa har en dator men dt är inget bredband på den så dt tar typ 20 min att skriva en mening som den här!

Men nu är jag tbx och jag måste säga att dt händer väldigt mkt på några dagar.

På onsdagen åkte jag och mötte upp famlijen vid resecentrum och åkte därifrån ner till Blekinge till kusinerna!
När vi kom ner fick Nathalie och Vickan för sig att bada, trots att dt regnade. Vi hade någonting att göra hela tiden och dt gick väldigt fort till fredag eftermiddag då vi skulle åka hem :( Men på fredagmorgonen gick klockan igång kl. 8.00 eftersm Ola skulle va på radion kl.8.30 :)  Och på tal om Ola, så beställde jag biljetter till Live-Löpet, i samband med Rockbjörnen den 23 augusti! För er som inte vet vad dt är så är det som en Live-konsert online på internett! Så nu kommer jag sitta bänkad framför datan kl 21.00 den 23:e och kolla på konsert xD  och på fredag är det RixFm festival här i Linköpiung så då får man se honom lite igen!

Och imorse kunde man se vilka som har blivit nominerade till Rockbjörnen iår!




Som ni ser är Ola och Justin Bieber nominerad i 2 kategorier var!

 SÅ SE TILL ATT RÖSTA NU ALLIHOPPA!!!!
På rätt atrister också såklart!!



Nathalie

det var lite kallt i vattnet men varmt i luften!:D

2010-08-16 @ 15:28:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious