HÖR AV ER!!

  2010-08-02 / 17:04:39 / Allmänt /

Okejj nu har jag betsämt mig för att jag vill börja rida igen men jag vill inte rida på ridskolan som ligger här i Åtvidaberg så nu undrar jag:

Behöver du av någon anledning en medryttare?
Jag hjälper mer än gärna till och rider och pysslar om din häst. Jag har ridit sen jag var 3 och är nu 14, jag sålde min häst i höstas (som jag hade haft i 3½ år då) och sen dess har jag inte ridit något alls, men jag vill nu upp på hästyggen igen.

Jag gör det såklart gratis och hur ofta du vill och behöver hjälp!

Behöver du mer info elr vill kontakta mig om något annat kan man mejla mig på
: [email protected]

Tack på förhand, Emelie!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious