Home sweet Home!

  2010-08-01 / 17:52:52 / Allmänt /

Nu är jag hemma i Svearike igen :) efter 3 helt undrebara veckor i Engalnd, Hastings!
Jag pallar inte ta upp allt nu och jga är ledsen att jag inte har bloggat när jag har varit där men jag vet att ni bara kollar om jag lägger upp bilder och jag hade ingen möjlighet att lägga up bilder då.

Men jag har lärt känna så många underbara männiksor i hela sveriges avlånga land och även några spanska och engelska. De jag kommer sakna mest är mina 13 tjejer som jag umgicks med under veckorna och även Leane som jag delade rum med hemma hoss familjen, hon är i från Spanien så jag kommer förmodligen aldrig mer få se henne :(

Jag har massa bilder därifrån som jag vill visa er, men min dator laggar och vägrar ta emot bilderna från mobilen? Den gillar nog inte att jag är tillbaka xD

Medan jag var bort möblerade världens bästa mamma om i mitt rum :D
(men eftersom min mobilbilder inte går att få in i datorn får ni nöja er med webbcam bilder)

Sängen står nu mera mellan dörren och fönstret


Garderboden och byroerna fick en egen hörna där bara byroerna bruka stå


Och jag fick ingen bild på vart skrivbordet står med under mina hyllor brevid fönstret, som ni ser i speglen!


xoxo Emelie! <3




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious