Hairstyle+make-up

  2010-08-09 / 13:59:55 / Inspiration /
Jag tror jag har glömt att säga till er ett jag ska på fest på tisdag (imorn) och temat lr dresscoden är "Cools kids" elr jaa rocktema helt enkelt och jag har suttut hela morgonen nu och letat rock make och frisyrer, kläderna har jag nästan klara, ska bara kolla en extra gång vad garderoben har att erbjuda. Men jag tänkte köra väldigt mycket svart med silvriga detaljer och mycket bling-bling.

Angående make-upen var jag nästan helt säker på när jag vaknade imorse och dt bli nog sotade ögon med svartsilvrig ögonskugga?


Sen har vi dt som jag jämt, jämt, jämt har svårt att bestämma mig över: Håret!
Dt ska utsläppt men ändå uppsatt, t.ex sidecut. Jag väljer mellan 2 frisyrer (bilder kmr längre ner) och dt är som sagt sidecut och organiserat kråkbo, jag vet att jag klarar av att göra båda och båda passar till klädvalet och maken, dt är det att jag inte vet vilket jag tycker är snyggast... har Emelie beslutsångest, nehej?

1. Organiserat kråkbo
2. Sidecut

Hjälp mig nu hörni, vilken frisyr tycker ni?





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious