Bieber-förskylning

  2010-08-04 / 14:25:51 / /
God dag min kära bloggläsare! :)

Jag får allvarligt talat DAMP på min dator nu, den laggar och cp:ar sig hela tin', du har den fått för sig att den inte vill ladda ner musik! J..VLA CP DATOR!!

Men nu till vad jag tänkte att dagens inlägg skulle handla om :) Justin Bieber!
Det är svårt att hålla sig frisk och försöka hålla sig borta utan att bli smittad av 99,9 % av jordens tjejer, alla smittade av en oerhört smittsamm symdrom, usrungligen från Kanada, symndromen orsakar skrik, tårar och lurar i öronen 24/7, kallad Bieber-fever!
Jag har inte lyckats hålla mig undan denna stora smitta världens över, jag tror nu även att jag har blivit smittad. Men jag har än så länge bara en Bieber-förskylning, men tror att min förskylning kommer att utvecklas till fever.
Men ärligt talat, vem kan egentligen hålla sig borta från denne söta sångare? :

Hur allvarligt smittad är du?

xoxo Emelie!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious