Tidig morgon =D

  2009-09-06 / 16:30:16 / Allmänt /
Idag vaknade jag först av alla i hela huset(09.00)...till och med innan min lillebror:S .
Iallafall då läste jag nästan ut min bok jag fick av Emma på min födelsedag ( första boken i Gosspi Gilr-serien).
Sen gick jag upp och åt frukost, om man nu kan kalla en lite yoghurt för frukost?
Sen satte jag mig vid datorn och snackade lite med kompisarna och Filip<3!!
Regnet drog förbi och fan vad kallt det blev tog att bad för att värma upp mig oich efter duscha jag håret som verkligen BEHÖVDES!!
Sen blev det att plocka mina ögonbryn som också verkligen BEHÖVDES!! Blev ganska nöjd och nu sitter jag här och vet inte vad jag ska göra !!

Mina ögonbryn plockade och fiina!! XD!


PUSSPUSS Emelie!!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious