Crazy! :S

  2009-09-17 / 16:33:36 / Allmänt /

Måste bara berätt vad som hände igår kväll när jag kom ut till stallet!

Jag kom ut med min lotsaspappa och skulle mocka åt gullungen men så var hon inte inne, klockan var då 20.00!
Mörkrädd och lättskrämd ger jag mig ut i mörkret för att ta in henne. Jag hade kollat så att det inte var bara hon och någon mer häst ute, så att jag slapp ta in flera hästar:S
När jag kommer ner till hagen ser jag inga hästar och jag får gå och leta i ca 10(ja vet inte så länge men jag är j*vligt mörkrädd).
När jag hittat dom är det ju såklart bara Connie och Golden kvar så jag tar grimman på Golden på grimmskaftet om Connie.
Ut genom grinden for de båda ut som två små kanonkulor.
Connie springer iväg från mig men stannar en bit bort. Vad bra tänker jag då får jag väll tag i henne men då fortsätter hon att springa.
Grimmskaftet åker av och hon springer in i mellanstallet, där det går massor med männiksor som blir alldeles häpna över den inforane hästen.
Jag kommer in med Golden och stänger in henne och får tag i min häs, det var en av de mest pinsammaste ögonblicken i mitt liv och nu har jag lärt av mina misstag.
XD Livet går vadare än då !! =D 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious