Vinnare av Körslaget 2009: Team Ola<33

  2009-11-15 / 21:28:23 / Ola Svensson /
TACK SVENSKA FOLKET FÖR ATT NI RÖSTADE PÅ TEAM OLA OCH ATT FÖR ATT NI FÖR ATT NI FÖRVERKLIGADE 21 KILLARS DRÖM!!

Lördagen den 14 november kommer alltid att kommas ihåg av 21 pojkar från Lund och allt tack vare de underbara människor som röstade på Team Ola då.

Själv fick jag "gåshud" under "All by my self" och jag bara kände på mig att det här, det kommer de att ta!
Och mkt riktigt efter några olidliga sekunder av spänning kom Gry med ett besked som fick hela studion att explodera, (inklusvie jag) alla skrek av glädje och fans och vänner (och fotografer) kom in på scen och ville grattulera vinnarna!

Jag vill tacka alla som röstade och stöttade Team Ola under den här Lördagen !!<33

Tack också till Väärldens underbaraste kille med världens underbaraste kör!!<33

OLA SVENSSON FOREVER IN MY HEART!! <3333333






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious