Uppe tidigt, TIDIGT!!

  2009-11-25 / 07:51:33 / Allmänt /
Ledsen att dt inte blev ngt inlägg igår men jag hade lite annat att göra *host* !
Nu är jag uppe TIDIGT har egentligen sovmorgon men jag hade glömt dt och så var jag tvungen att duscha håret :P
Nu sitter jag och chillar lite, skulle väll vara bra om jag fortsatte skriva på min deckare men palla lixom :P

Nu kom jag på ngt jag måste fråga alla er: Angående mitt projekt i skolan (om Ola<3 vettni) så ska vi visa upp en musikvideo och spela en låt med artisten!
Jag är lite inne på Rain-videon elr Brothers-videon, enligt andra personer (som också är OlaFans) så tycker de att jag ska välja Brothers-videon för att den är mer honom lixom, han har skrivit låten själv och den är tillägnad sna bröder från El Slavador, men jag älskar också Rain-videon för den är så fin! <3
Låten som jag ska spela är jag lite inne på Sky's the limt elr FeelGood??
Jag lider av lite beslutsångest just nu xd men jag hoppas att ni kan hjälpa mig att bestämma mig :P
Loveyaall ! Emelie_W
 elr  ??
 elr  ????



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious