My fingers is hurting

  2009-11-25 / 20:46:33 / Allmänt /
Nu är jag trött har ont i ryggen och ont i fingrarna.....df kmr dta inlägg inte bli så långt!
Jag har nu suttit i ca 2h och skrivit rent 5 kaptitel av 10 på min deckare som vi håller på med i skolan :S
Det är fett jobbit och jag tvivlar lite på om jag kommer hinna klart med allt tills på fredag, det återstå att se!!

Idag red jag min älskling och det var helt underbart att få sitta på hennes rygg igen( jag snackar alltså om en häst) sålde henne för nästan 3 veckor sen och jag saknar henne så att det gör ont.

Btw det kommer nog blidefaultcaxmqd65 Brothers-videon ochmelodimen-ola-feelgood så kommer jag spela FeelGood<3333333 What about it???



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious