Helgen <3

  2009-11-22 / 19:48:36 / Allmänt /
Hallojsan!!
Nu kommer ett litet kort inlägg om helgen:
I fredags åkte jag till pappsen (:P) och det blev inte så mkt av det den kvällen eftersom han kom så sent så det var bara bums i säng för min del!
Lördagen spenderades inne i sägnen tsm med mina gamla FRIDA-tidningar, jag var inte sjuk bara en aning trött!! På kvällen såg vi Robinson och Transformers, hatar Megan Fox men "älskar" Shia Laeouf, han är en grym skådis asså.
Söndag: fira Filip (min bunusbror) med farmor och farfar med tårta och kakor Yummy! sen kom mamma och magnus och hämta oss :/ blev mcdonalds då :/ :S inte så bra !!
Nu ska jag ladda ner lite låtar och chilla!!

Peace out and take care!!

Denna bjuder jag på mina kära läsare :D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious