Fredag och IDOL! <3

  2009-11-13 / 15:05:48 / Allmänt /

Jaadå var det fredag och helg....mmmmhh sköönt!!
Ikväll blir det Idol och vem hejar vi på??
För min egen del är det ju bara TOVE som gäller!
Och imorn blir det ju körslaget och Ola Svensson<3 ska skälvklart att vinna!!
Håll utkik efter min specialhälsning!
Blir lite helguppehåll, då jag är hos pappa och han inte har någon bra fungerande dator :S
Iallafall så hörs vi vidare på sönadg när jag kommer hem,och då kommer ni få höra min lycka efter det att Ola har vunnit!!!XP
Pussochkramskumbanan!!
(ps.är det någon som skulle kunna hjälpa mig med att göra en design till min blogg,skulle vara evigt tacksam!)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious