Dagens bravader :P

  2009-11-17 / 20:56:43 / Allmänt /
Blev en slapp dag idag då som ni alla vet så skulle jag ju vara hemma idag och det var för att jag skulle göra en hemuppgift, vilket innebar att jag skulle göra en trerättersmiddag åt hela familjen.
Det blev: till förrätt: vitlöksbröd( som fick en underbar respons från familjen:P)
Till varmrätt: makaronis med köttfärssås ( inte alls för uppspelta blev dom för den med den var nog godkännd)
Till efterrätt: kladdkaka med glass (kakan blev KLADDIG men även den blev nog godkännd)
Skulle egentligen ha tagit bilder på det med men trög som man är glömmer man såklart det :P
Och såklart har världens bästa lotsasyrra hjälpt mig med allt detta!! <3333

Jag gjorde också lite läxor som ska vara klara tills på fredag och det var balnd annat mitt Britney Spears-projekt som jag höll på med läääääänge och efter 3,5 sidor med text och bilder blev jag ganska nööjd!! <33

Nu ska jag bara lyssna på Underbaraste och bara chilla!! <33

Ola Svesson FEIMH!!<33



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious