17.55 ;P

  2009-11-30 / 17:55:48 / Allmänt /
Nu har dt varit ett tag sedan jag bloggade :/ sry!!
Men jag har varit hos pappa i helgen och badat och chillat lite.
I trosdags började jag gilla en viss kille och i fredags blev dt officiellt: JAG ÄR KÄR!!<333333
Måndagen blev ganska rutten, ingen ork till ngt :/ Efter skolan umgicks jag lite med tjejorna ofc, it's monday aiight :D

Känner att min diet måste fortsätta men jag är JÄMT godissugen och vill bara ha glass hela tin :P
Nu måste jag göra min bokrecension klar och kanske bara kanske ta en LITEN klick glass, vi får se ;P

Nu logga Pernilla<3 in så nu ska jag nog snacka med henne!! :D

Chiao

(Tyckte bara att dt passa in på hur jag känner nu :P)


Pernillaa

naw. vad söt du är :D bästavän<3

2009-11-30 @ 18:03:37
URL: http://twitter.com/pernillaph

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious