Yesterday.....julhandla

  2009-12-06 / 13:49:15 / Inspiration /

Shueeeeee!

Igår hade jag nt ngn tid att göra ett inlägg.. sry!

Men går dagens spenderades med de bästa i stan. (julhandla lite :P)
Jag hitta riktigt fina julklappar till nästan hela tjocka släckten ;p!

Efter drog jag hem en liten stund och käka godis och ducha innan jag och Pernilla gick till Erica!
Vi gick ut och till min besvikelse så var dt inte en enda j..vel ute :S (händer dt mig? konstigt:P)
Men dt vart lite woligt iaf....när man har kompisar som mina så kan man inte ha tråkigt :D!

Kom hem och kollade på "Ice Age 2" med Erik och Erica :D jag var så f..cking trött så jag somna ;p

Sov över hos Erica och sitter nu hemma hos henne och bloggar, i bakgrunden ligger de andra två och myser!!

Harre bra!!
You know you love me (:P) Emelie_W!! <333

(ps. bilder från gårdagen kommer snart ds.)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious