Queen B 4-ever!

  2009-12-08 / 20:26:02 / Britney Spears /

Shueeeee!
Satt och kolla lite på bilderna från i sommmras och jag måste bara lägga upp (de få) bilderna jag fick från Britney Spears-konserten!

Britney i "buren" under (om jag inte minns helt fel) Piece of me! <33

Kommer inte ihåg vikken låt men, fy f..n va rysnigar jag får när jag oklla på de här bilderna, man blir alldeles glad! :D <33

En aning suddig, men underbar ändå!<33

MINNEN! GLÖMMER ALDRIG !!   QUEEN B U ROCK!! <3333

(ps. dt blev inte alla bilder, alla ville inte bli uppladdade :S och så hade jag videor men men jag fattar inte min j..vla dator den bara dampar när man ska lägga upp viedor!)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious