Ola+Hero?

  2009-12-01 / 17:19:49 / Ola Svensson /
Shueeeeeee!!
Nu sitter jag och gör läxor (as usual:P) och kollade lite på intervjuer med Ola inför Melodifestivalen 2010 och hittade en gammal artikel om när Ola skulle vara med i Melodifestivalen 2008 och då såg jag att OLA skulle sjunga "Hero", som Charlotte Pirelli vann med, före henne men att han tackade nej till den och valde "Love in stereo" istället! 

Hoppas att ingen missade Morgonsoffan imorse, om ni gjorde så skickar jag med länken här:
 

Lyssnade också på Anthony Caella- Rain, men jag måste säga att Ola gör den mkt bättre! :D ofc !<33

Kom igen nu folk, 2010 ska vi visa vart skåpet ska stå och fu upp Ola till final iaf.... han kan ju räkna med Olafamiljen heller hur ?


Denna bild är från förra gången Ola var med i Melodifestivalen och sjöng Love in stereo!!
Ola= Unsoppable!! <33



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious