Miss U soo much it hurts!

  2009-12-11 / 18:15:51 / Allmänt /
Shueee!

Idag har vi kollat på Lucia i skolan  :D Dt var både kul och långtråkigt på samma gång :P
Nu måste jag skriva ngt hemskt underlag till utvecklingsamtalen :/

I kväll var egentligen menad att spendera med some friends, men eftersom jag mår j..vlit risigt, p.g.a min j..vla förskylning och lite annat så bestämmde vi att vi stannar hemma och ger oss av en sväng imorn istället :P

Måste också säga att jag saknar min syster J..VLIT mkt nu, eftersom hon inte är hemma så saknar jag ngn att skratta och ah kul med och att flumma runt med :'(

Jag saknar dig och hoppas du kmr hem snart!!!
Jag älskar ju dig!! <333



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious