Mår verkligen piss nu

  2009-12-10 / 17:21:31 / Allmänt /

Hej på er!

Idag har jag inte vart på så bra humör överhuvudtaget!
Och dt har inte blivit så mkt bättre, dt har hänt en grej, jag orkar inte gå in på dt men jag är JÄVLIT arg på en viss person.
Den är dryg och helt j..vla falsk rakt igenom. Tänker bara på sig själv och skiter i alla konekvesner som alla andra råkar ut för :/
Jag är jävlit ledsen och df blir dt inte ett så långt inlägg, lovar att ta igen dt imorn, om jag lever :P
Mår piss (förutom allt som hänt), ont som f..n i huvet, halsen och i öronen dessumot så känns dt som om jag har feber :/

Hoppas ni mår bra iaf <33 Puss på er!

I KNOW YOU LOVE ME!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious