Igårkväll :D

  2009-12-13 / 10:02:25 / Allmänt /

Shueeeee!

Ledsen att dt inte blev ngn mer uppdatering igårkväll men jag vart så jävla trött efter att jag kommit hem så jag orka nte :P

Men vi gick iaf till kyrkan och lyssna på ngn j..vla killa som typ sjöng opera :P och sen gick vi hm och gjorde oss iordning innan vi drog ut en sväng.

Sen kom pernilla, erica och erik och så gick vi en sväng, dt jävlit mkt roligare nu än vad dt va förra lördagen :/
Och en annan glad nyhet va att dt snöade hela tin' jag vi va ute och vi va unte i ca 2-2.5 tim :D 

Träffa lite roliga folk och Jack bjöd mig på ngn orange paprika( trodde jag ja) men dt va ju ngn sort chilla så mun börja f..n brinna :D

Men annars diggar jag Jack, han är skjyst(om dt stavas så :S)

Aja idag ska jga åka till mormor och morfar och baka pepparkakor... VA SOCIALA!!
kmr inte överleva annars...puss och kram! <33

I KNOW YO LOVE ME! <33




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious