Bert Karlsson? + Önskelista!

  2009-12-09 / 17:57:03 / Allmänt /

Shueeeee!
Innan jag kommer till dt jag egentligen vill säga måste jag säga en grej!:
Igårkväll när jag skulle sova kom mamma in i mitt rum:
- Emelie du gillar att hålla på med artisteri och så va?
- JA?
- Ja, för dt finns ett "Fame-läger" nere i skara som Bert Karlsson håller i!
- Okej ? :D
- Där får man träna sin sångröst, träna på sitt scenspråk och scenframträdande, träffa riktiga artister och kändisar och man får spela in en egen skiva!
- Okej :D:D? (nu var jag överlycklig)
- Skulle du kunna tänka dig att få dt i julklapp?
- JAAAAAAAA (nu var jag mer än överlycklig):D

Tänk om jag får åka ner till Skara och göra allt dt där, dt skulle vara rena drömmen!

Men nu tillbaka till verkligheten:
Nu är dt ju dags att handla lite julklappar (som tur är har jag redan typ gjort dt) men här kmr min önskalista!

1. FAME-LÄGER I SKARA!
2. Ola-tröja(Ola-fan som man är :P)

3. Britney Spears alla parfymer

4. Smink

5. Smycken

6. Pengar

7. Resa till USA

8. Mobil

9. Presentkort på Gina Tricot

10. Ansiktskrämer
( NO IMAGE)

11. Hårprodukter

12. Bläckpatroner


I KNOW YOU LOVE ME!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious