Helgen XD

  2009-08-18 / 13:31:19 / Allmänt /
Ledsen att jag inte har bloggat på ett tag nu, jag har inte haft någon till gång till dator, men som sagt har jag ju varit hos momor och morfar...


 Torsdag: Trött syster och jag kollar på favvo serien "Ghost Whisperer"

På fredag åkte jag och syster till pappa och var där till på söndag morgon när mamma och Magnus hämtade oss och så åkta vi vidare till Stockhom! :D Sverigest finaste stad !

Det blev Livrustkammaren, vaktavlösning och grönan på kvällen ! 
På Måndag krde vi Skansen  och sedan lite seeingtseeing (stvaning) innan vi åkta hem!
                                          
Lemurerna på Skansen !! Sööööta

PS. När vi kom ner till Stockholm åkte vi förbi Olas lägenhet !! <3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious